Lis-Marie 50 år

Lis-Marie, bördig från Hertsön i Luleå numera boendes i Nordnorge fyllde 50 år i lördags och blev stort uppvaktad av stor släkt och vänner.
Jag fick äran att göra hennes grattiskort från familjen och så här blev det.
 
Framsidan av kortet med den nya vackra stansen som jag fick av syrran i födelsedagspresent. Dessvärre fick jag inte till ljuset när jag fotade :(
 
Några rosor i rosa och aprikosa nyanser som är Lis-Marie favoritfärg. Vacker skir rosett av band från USA. Några enstaka bling.
 
Insidan med stämpel från Stampin Up, som stämplar lite svagare på somliga partier. Valde en ljusgrå nyans som matchar fint med det aprikosa. Allt textat skrevs med ljusgrå kalligrafipenna.
 
Närbild så att man ser blinget.
 
Kuvertet...
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0