Ingela fyller år idag!

Min snälla och fina kollega fyller 45 år idag och jag uppvaktade henne med ett kort, med tulpanstämpel.
Det var länge sedan jag använde den, men nu fick den luftas och den är så fin.
Ingela tycker om tulpaner så det känns passande både till just henne och den här tiden på året.
 
Kortet är inte i klass med hennes 40-årskort som jag gjorde för hennes familjs räkning när de uppvaktade henne då, men jag kan lova att det kortet är fortfarande en av mina absoluta favoriter genom åren.
Den nyfikne kan leta fem år bakåt i tiden här i bloggen. ;)
 
Här är dagens...
 
Vackert mörkgrönt papper  och ljuvligt band från Stampin Up. (SU)
 
Papper och stans från SU.
 
Den vackra tulpanen som jag färgade in i fem olika nyanser. Två gröna, röd, orange och gul.
Små guldiga blings.
 
Insidan med ljusgrönt papper med små plussiga kors.  :)
 
Här stämplade jag samma tulpan i en turkos nyans och stämplade av en gång innan jag la den på den utstansade plattan, som är ett fint akravellpapper. Också här är några små blings.
 
Grönt band med guldkanter och en liten behållare med värmeljus i samma paper som insidan. Insidan av behållarens papper matchar ganska väl diamanterna på kortets framsida.
 
Under det gröna bandet ligger det vita som är av samma sort som håller ihop kuvertet.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0