Christina 50 år

Ja, Christina fyller 50 år i dagarna, och ikväll har hon sin fest.
Favoritfärgerna svart och i viss mån vitt fick vägleda kortet, men när hennes syster måste välja en färg som Christina tycker om, så blev det rosa. Att Christina tycker om skor och bling framkommer i kortet.
Kommentera gärna och vill ni beställa någon typ av alster, går det bra att kontakta mig.
Välkommen!
 
Kortet är så stort att jag inte kunde göra ett paperskuvert. Det fick bli skirt silkespapper med rosa band.
På bilden knöt jag bandet löst, då jag inte ville göra skarpa veck då det ju ska knytas om.
 
Jag är riktigt nöjd med designen den här gången. Jag är ju inte helt van med att arrangera blommor.
 
Sampin Up stämplar och stansar. Jag valde vitt papper och en champangefärgad stämpelfärg. Ger bara ett svagt skimmer. En liten rosa diamant fick vara övergången till insidan.
 
Vackra rosor...och två ginkoblad i svagt guld.
 
Insidan. Jag trasslade självklart till ett av namnen och fick börja om från början. Blev tvungen att klippa ur skorna, och passade då på att lägga dem på limkuddar, som gav dem lite lyft.
 
Nu är alla mina små rosa bling slut...  :)
 
Det ska ges pengar och jag gjorde ett pengafack med Stampin Ups stans och färglade lågorna gula.
 
Kortet uppslaget.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0