Cassandra & William!

Ett fint brudpar har gift sig i fredags och jag har gjort ett kort till dem.
Uppgiften var ett kort i rosa, vitt och beige och det lyckades jag med tycker jag.
Förhoppningsvis kommer de unga tu att leva lyckliga i alla sina dagar, vilket ju inte betyder att man alltid håller sams, men lyckan baseras på något djupare än total enighet i alla lägen.
 
Ljuva fina färger både på kortet och silkespapperet som fick fungera som kuvert.
 
Framsidan med deras namn och vigseldatum.
 
Stansar från Stampin Up.
 
Rosorna i närbild.
 
Bandet till den dubbla rosetten kommer också från Stampin Up. (SU)
 
Insidan fick en trippelrosett. Dies från Quickutz.
 
Diamanter och fina rosa pärlor.
 
Närbild på rosetten.
Caroline
2017-10-08 @ 17:51:37
URL: http://ironheart.blogg.se

Så vackert kort. :)

Svar: Tack Caroline och skoj att du hittade min blogg :D
Bodil

Tilda Björk
2017-10-08 @ 21:34:46

Men himmel så coolt!

Svar: :D tack tack Tilda! Kul att du tittade in på bloggen och också kommenterade. :D
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0