Grattis pappa!

Bara två dagar efter att min dotter fyllt 27 år fyllde pappa 83 år. Jag minns fortfarande när han och mamma kom upp och besökte min nyblivna lilla familj i november 1990, på pappas födelsedag. I smyg tror jag att han hoppades att Elina skulle födas på hans dag, men icket så.
Pappas kort påminer om mitt förra kort, åtminstone framsidan.
 
Lila och silver. 
 
Det vackra bandet från Stampin Up.
 
Ord och små emojis som jag skrev in i appen Word cloud. Det tog flera försök innan jag blev nöjd. 
 
Framsidan i sin helhet.
 
Insidan med hälsningen runt ett gammalt kort på pappa, från hans rekryt.
 
Brunlila blings. Elina och Alfred skrev sina hälsningar under bilden.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0