Farsdag...i efterskott...

Det har varit en hetsig tid några veckor och bilderna har blivit liggande i min kamera, men nu ska jag visa några kort. Jag börjar med kortet till pappa som han fick på farsdag i år.
Jag köpte en duschgele från Rituals och valde att gå på flaskans färger.
Turkos, vit, guld och svart.
 
Jag textade med en bred kalligrafipenna.
 
Bigade fem ränder och lade banden mellan de två understa. De gildiga blingen ligger i samma form som flaskans märke.
 
Turkosa bandet har nästan exakt samma färg som flaskan. Guldig pappersremsa ovanpå och ett smalt vitt band från Stampin Up.
 
Så den goda duschgelen om vars hals jag knöt fast kortet.  :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0