Nu fyller Penelope jämt...typ...

Ja, för en viss jämnhet är det ju trots allt.
Hon bjöd in till kalas, och hade bakat en mycket god tårta som alla gäster fick mumsa på.
Hon undanbad sig presenter, men jag tog med en tårtbit som gömde en liten present i alla fall.
 
Håll tillgogo med bilderna.
Kom ihåg att du kan kontakta mig om du vill beställa något av mig...kort..kompendium, goodiebag eller något annat.
 
Jag har använt ett stanskit från Stampin Up där  allt utom tagsen ingår.
 
Vackert dekorpapper från ScrapBerrys.
 
Dubba små tags, utstansade från Quickutz cirkelstansar.
 
Andra sidan...
 
Baksidan, där öppningen sitter, men jag valde att helt försluta asken och klistrade därför på ett extra dekorpapper där. Penelope får öppna försiktigt om hon vill spara, annars karva upp den och kasta asken.
 
Ovanpå tårtbiten stansade jag ut ett hål som passade till en liten plastbehållare, där jag köpt något från Tim Holtz om jag minns rätt, och sedan sparat till ett rätt kort. Nu blev det en del av tårtbitens dekoration, då den fylldes med diverse glitterdamm och paljetter av olika slag. Till detta la jag utstansade och böjda små blommor som fått rosa pärlor i olika storlekar. En söt liten rosa rosett fick avsluta det hela.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0