Ett ljus i mörkret...

Någon jag känner och tycker mycket om, ska snart få den här lilla skönheten.
Curvy keepsake box, från Stampin Up.
 
<3 :D
 
Blått pärlemorskimrande papper. Jag stansade ut ett hål i ena sidan och limmade ett ljust rosa vellumpapper. Där stämplade jag den vackra ängeln som håller en duva i handen i silver.
 
Knöt ett matchande band runt handtaget, men flyttade den sedan , då jag ville att man enkelt ska kunna öppna asken, för att tända ljuset.
 
En söt liten "tag", som fick en blomma med blå diamant och blå metalltråd.
Här ser man att värmeljuset är tänt.
 
Framifrån med ljuset tänt.
Sofia
2015-07-30 @ 09:20:31

Har inte hunnit kika på din blogg under juli...
SÅ jättefint!

Svar: :D Tack tack! Jag hade en del inlägg tidigare i sommar, men sedan har det varit fullt upp med att göra andra saker. :)
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0