Nytt projekt på gång...

Som ni ser har jag varit i farten, även om jag inte bloggat på några dagar.
Det här är en fiffig förpackning, som jag lärt mig att göra från Sam, som finns i rekomenderade länkar i bloggens vänstra marginal längst ner.
 
På bilderna syns ett urval färger men bara en har fått sitt bälte, som har en fin liten skrivplatta.
Jag älskar papperet med violerna - från Pysselgumman - ett papper som tillverkas i Skellefteå men har någon sorts förankring i Luleå också. PionDesign säljer dessa papper. Kul att det är norra Sverige!
Både dessa - papper och skrivplattan har jag inkat med Dusty Concord från Distress ink.
 
Ha en god dag!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0