Tack!

Idag avtackas en kollega, som bara jobbat den här terminen i min del av församlingen.
Det känns oerhört trist, men jag förstår att det finns fast arbete som lockar en att flytta på sig ibland.
 
Nåja, 
så här blev kortet...
 
Kuvertet med en stämpel från Stampin Up. Skimrande färg i guld.
 
Embossingfolder med fjädrar. Matchar en julprydnad som finns på insidan...Älskar den nya stansen "Tack"
 
En av tre änglastansar som jag köpt i vinter. Efter stansning embossas den. Man böjer bak ytterkanterna och kopplar ihop dem bakom ryggen. Kan sedan med hanken hängas i tex gran.
 
Jag stämplade den fina texten bakom ängeln.
"Julglädjen finner du inte under granen, utan i ditt hjärta".
Den finns att köpa på www.pysseldags.se 
 
Psaltaren 91:11
Stämpeln hör ihop med änglastämpeln på kuvertet, från Stampin Up.
 
"Grattis" - stans av samma typ som "Tack".
 
Hela insidan av kortet i med ängeln...
 
...och så utan ängeln...
 
 
Sofia
2014-12-26 @ 21:57:05

Vad snyggt du börjat skriva!

Svar: :) Tack så mycket!
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0