Sofia och Benjamin har gift sig!

För några år sedan gjorde jag grattiskort till två nyutexaminerade läkare.
Tiden gick och de förlovade sig och i lördags knöt de hymnens band i Finland.
Festen gick i vitt, rosa och lite guld, vilket jag tog fasta på när jag gjorde kortet.
 
Kortet ligger i en liten behändig väska i rosa blingpapper och det fjärilsmönstrade papperet från First Editions Paper Flowers som är skimrande och vackert. Väskan är 6" bred. (ca 15 cm).
 
Handtag av sidenband från Stampin Up.
Tagen gjorde jag av en stans från Stampin Up, så även de små blommorna som jag gjorde med en av deras punchar.
 
Närbild på tagen. Några små  guldiga diamanter.
 
Kortets framsida med samma sidenband som i väskan. Ett vacker genombrutet blomhjärta. Den utstansade framsidan och även baksidan är från thinlits från Stampin Up.
Insidan. En skimrig metalliccopparduva (som fick mild nyans) - stämpel från Stampin Up. Kalligrafi "Sofia & Benjamin. Alltsammans under ett skimrande vellumpapper.
Baksidan där somliga namn syns, är platsen för grattishälsningen.
 
Baksidans yttersida med en blomma, gjord av punch från Stampin Up.
Anonym
2018-12-15 @ 16:45:41

😍😍

Svar: Tack tack! :)
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0