7 år på bloggen

Ja, idag är det 7 år sedan jag öppnade den här bloggen och det tänkte jag fira av med en liten tävling.
2013 började jag få frågor om jag kunde göra kort till olika födelsedagar mm.
Under de här åren fram till och med inlägget den 17 september så har det blivit många beställningar och nöjda kunder.
Nu till frågan:
 
Hur många beställningar på kort och andra alster har jag fått under tiden 1 januari 2013 till och med den 17 september 2018?
 
Den som kommer närmast vinner priset, som är ett kort, värde 75:-
Skulle vinnaren vilja beställa något mer kostsamt kommer jag att dra av den summan från priset.
 
Är det två eller flera som hamnar lika nära sanningen kommer jag att dra lott för att få fram en vinnare.
Messa eller maila mig ditt svar senast den 1 oktober.
Lycka till!
 
Nu ska jag tillbaka in i verkstan och arbeta vidare på morgondagens leverans.
På bilden syns dies och utstansat från desamma, som jag fick i  födelsedagspresent av min syster <3.
Det kommer absolut att användas på kommande alster i framtiden.
 
 
Biggan
2018-09-27 @ 21:42:21

Svar 82 kort (jag tänker att i början var det kanske inte så många...)

Svar: Tack för ditt svar...Lycka till!
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0