Birgit vann!

 
 
Ja, det var Birgit som gissade bäst på hur många alster jag gjort mellan 2013 och 17/9 i år.
Jag fick in svar som varierade mellan 89 och 669.
Rätt svar var 167 alster.
Grattis Birgit - Du har vunnit ett valfritt alster värde 75:- men om du vill ha något som kostar mer, så drar jag av den summan.
Tack alla som tävlat!
Ikväll har jag provat en för mig ny teknik, med Resist spray.  Ett lim som man sprayar och sedan piffar när det torkar.
Stora tagen är gjord med resist spray som embossats. Den mindre giraffmönstrade är samma lim men inte embossad. 

 
De här tagsen är gjort med hemgjord limspray och får inte samma grova ytskikt, men vackra ändå.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0