Pappa fyller 84 år idag!

Jodå, ett år till har kommit och gått igen, och pappa fyller 84 år idag.
Just den här veckan är späckad av jubilarer och en tidigare jubilar.
Elina fyller år den 20 november, min dopdag är den 21 november, pappa fyller år idag och min farfar,
nu död sedan många år, hans födelsedag var den 24 november. :)
 
Nåväl, ikväll får pappa en liten uppvaktning med presenter, som vi hoppas att han ska uppskatta.
Så här ser hans kort ut...
 
Läckert papper från Stampin Up. Strävt brunt med härliga blanka orangea prickar.
Kugghjulen är en sammanhängen stor die, men vet inte märket. Dien är ljusrosa. De två hjulen längst till vänster hade friställda separata dies dessutom, så jag stansade ut i fem lager och varvade dem.
Två små brads i två hjul. Vilken väg snurrar sista kugghjulet?
 
 
 Sköldens två stansaningar är puncher från samma företag. Bandet i blank mörk brons likaså.
"84" skrev jag med en kalligrafipenna i guld.
 
Insidan med hälsningen på rim. Dessvärre var mitt cardstock nog så linnepressat, varför det var svårt att få texten riktigt snygg.
 
Plattan med Grattis, som jag textade själv, har en stämplad krans...från Stampin Up, och rosetten är av samma band som på framsidan. Några små bruna blings.Runda plattan har små stygn utstansade runt kanten.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0