Ett halvt sekel!

Annika tar ytterligare ett steg in i historien, då hon fyller 50 år idag.
Jag fyllde 50 för några år sedan och det var i särklass det roliagste firandet någonsin. Inte ett dugg storslaget men trevliga gäster förgyllde både festen och åldrandet. Jag hoppas att Annika också känner det så.
 
Här är hennes kort, från sin svärfar och svärmor.
 
Kortet är 15 cm högt. Ramen med kartan komemr från Graphis 45 om jag inte tar  helt fel. 

Tre lager Big Ben limmade på varandra som fick sticka ut ovanpå kartan. Två biljettstansar på sniskan.          De ligger på limkuddar. Dessvärre skrev jag fel datum och fick göra en ny, vilket visas på sista bilden.

Lite på håll...

Annika har rest en del och det är ett av hennes intressen. Passtämplar, resväskor och lite "filmisar" från andra länder fick pryda insidan.

Grattis textade jag på en mindre biljett. Filmisarna inkade jag lätt rosa, samma färg som resväskorna målades med, och därefter sandpapprade jag dem lätt, för att ge en gammeldags sliten look.

Här är den rätta biljetten. "Annika 50 år" Jag maskerade datumet i passtämpeln och textade för hand dit hennes födelsedatum - 3 Maj 1968.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0