Grattis Yvonne!

Min "lilla" kusin, fyra år yngre än jag, som jag alltid tänkt som någonstans i tonåren har fyllt 50 år i juni, hur nu det ens är möjligt...  ;)
 
Hur som helst, så har jag gjort ett  "screen card" till henne, men samma papper som hennes mor, min moster fick i sin exploderande ask,  när hon fyllde 80 år tidigare i maj. 
Håll till godo...
Om ni gillar det ni ser, så klicka gärna på hjärtat, om ni ser i mobilen, och känn er fria att kommentera, eller kanske rent av beställa...
 
Det fick bli en mellangrön nyans på stommen, för att lyfta fram de ljusa mönsterpapperena.
3-delat kort.
Överkanten stansade jag med en kantstans och underdelen är stansad med en label punch från Stampin Up. Alla ytterkanter är inkade med distress ink.
 
Dies - Washington, med fart och fläkt. Båda plattorna kommer från Stampin Up, liksom det gula bandet i rosetten. Papper från Slöjddetaljer. Baksidan, här med Förgätmigej. "Y" är stansat ut i fem lager papper och hoplimmade innan jag embossade fem lager. Kladdigt och pillrigt - japp!
 
Mittenbilden med Liljekonvaljer och Tulpaner. Bara så himla vackra bilder. De här ligger på framsidan av arket.
 
"50" kommer från samma dies - Washington. Här ytterligare liljekonvaljer och fjärilar och det gula bandet.
 
Grattishälsningen sitter på mittpartiet, men på baksidan.
 
Kuvertet. Jag fick lov att posta kortet i en kartong, och så hoppas jag att Postnord inte makulerar det på vägen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0