Två Korgar är levererade

Jag blev ombedd att visa min beiga vinterkorg på jobbet, för en grupp damer, vilket resulterade i en beställning av två korgar, som hon givit bort i present.
Som tack för att hon beställde gjorde jag en liten värmeljusbehållare till henne.
 
Hoppas ni tycker om och kommenterar. Vill ni beställa något, så går det bra att kontakta mig.
 
De två korgarna med den extra gåvan.
 
Den första i varma nyanser.
 
Två dubbla tags. Band från SU.
 
Vinteräpplen och den ljuvliga lilla kotten från Stampin Up.
 
Ovanifrån.
 
Insidan.
 
Stora fina blommor. Papper från Stampin Up.
 
Den andra korgen i valla färger. Papper från Stampin Up även här, likaså bandet.
 
Två dubbla tags.
 
Blomma från Stampin Up.
 
Insidan.
 
Lillabodilla.blogg.se
 
SÅ den lilla presenten med fyra värmeljus. Beskrivningen har jag hämtat från Pootles (Sam Hammond).
Handtextad tag.
 
Underifrån.
 
Ovanifrån, tyvärr lite väl mycket ljus.
 
Här syns det bättre. :)
 
Blings...
 
Översta ljuset med dekoration. Jag stansade ut en ring med stygn.
 
Det ser ut som en förvånad gubbe...   ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0