Grattis Lauri!

Mina goda vänner Bosse och Marja har en son som tagit svetsarlicens, fått fast jobb och som att inte det räcker, så blir han pappa i vinter.
Jag har gjort ett kort som täcker in en de av hans tilldragelser.
 
Kuvert
 
Jag stansade ut ett "L" från Stampin Up och använde det på insidan av kortet. Här syns den underliggande ljusgula genom stansningen. 
 
Ansiktsmasken som svetsare använder som skydd för ögon och ansikte uppe till höger.
 
 
Svetslågor, från Stampin Up är stämplade och embossade och loppor sprutar ut från arbetet med att svetsa ihop två metallbitar. Jag knipsade av några tomtebloss för att få till stickorna. Lite extra blanka daggdroppar fick förgylla. Jag gjorde en liten ask för lödstickorna...eller vad de nu heter. "Med rätt att svetsa" kändes lite extra skoj att lägga till.
 
Insidan fick husera en barnvagn, modell "ä". Och vem hade kunnat ana att det skulle bli en liten gosse... :)
Gott om plats för familjen att skriva sin hälsning.
 
Stämpel och stans från Stampin Up igen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0