Elina har fyllt 27 år

Elina fyllde 27 år medan vi var på semester i Rom, så jag fick lov att ta med mig kortet dit.
Jag valde färger som hon tycker om, i rostrött, grönt och vitt.
Jag använde en app - Word cloud - för att få ihop framsidans alla olika ord, om henne och vad hon tycker om och har bott mm.
Jag printade sedan ut bilden och stansade ut cirkeln.
Håll till godo...
 
Rostrött kuvert med vackert brett band i creme & guld. 
 
Självklart kommer bandet från Stampin Up.
 
Textat av mig själv med en bred penna.
 
Närbild på mitten av framsidan.
 
Det var riktigt roligt att ta hjälp av appen och datorn. Den bruna rosetten är gjort av ett metallband från...Stampin Up...
 
Insidan. :) 
 
Jag stämpalde med Versamark ink och clearembossade "Italia".
 
Lite kul att det står Paris också, eftersom Elina var där tidigare i år.
 
De här fina blingen köpte jag på en resa, men minns inte om det var på Irland...misstänker det. De har legat i en låda länge för att vänta in rätt tillfälle.
 
Ingen vidare bild, men de plockar upp färgerna från kortet väl.
Erica H
2017-11-24 @ 23:17:21

Så snyggt kort 👍👍👍

Svar: Tack Erica! :D Jag gör mitt bästa...
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0