Dubbelt myndig!

Min fina son Alfred, har fyllt 21 år den 6 maj.
Grattis!!!
Liksom som andra säger om hans syster, så är det många som berättar att han har en mycket trevlig personlighet. Han är lugn och vänlig, har en stor portion humor och han är klok och begåvad och mycket mer därtill. SIsta hyllningen handlar om hans sångröst. Jag är inte alls säker på att han håller med om allt som sägs, men så brukar det ju vara. Det är svårt att ta till sig så många positiva uppfattningar.
Jag har ju sett honom sedan barnsben och Vet att allt som sägs Är sant! <3
Han är omtyckt, och likt en sockerbit dit flugorna dras.
Kortet vill visa något åt det håller, med hjälp av en glasburk, eldflugor och självaste Alfred.
Stämplar och dies från Stampin Up.
Rubriken då...Gammalt tillbaka var den svenska myndighetsåldern 21 år, så är han till fullo myndig. 
Oavsett ålder, har jag alltid varit väldigt stolt över honom och den själ han bär.
 
Burken är stämplad och stansad. Eldflugorna är stämplade i burken. Sedan stansade jag ut burken en gång till i plastfilm, för att det ska likna en glasburk. Flugorna som flyger runt om har fått silvriga vingar, från Wink of Stella. Lite små blingiga vattendroppar.
 
Banner och siffrorna "21", som visar åldern är stämplade och utstansade och monterade på kuddar, vilket även flugorna är.
 
"A" är ett tjockt zinkmaterial från Panduro. Det hade en ögla på toppen, men det knackade jag bort och embossade sedan flera lager av platinumfärg. Nu är det bulligt och mjukt. Ligger på två plattor och har en liten bling.
 
Flugorna flockas kring Alfred. <3
Elsie
2017-05-13 @ 20:03:17

Coolt!

Svar: :D Tack tack!
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0