Tackkort till pappa och Mr Logan.

Idag är det 34 år sedan jag fick körkort.
Många roliga och värdefulla år bakom ratten.
Men det här inlägget ska handla om katten.
 
När jag reste bort under jul och nyår till Den gröna ön - Irland och även besökte Nordirland, tillsammans med dotter och son, lämnade jag Sokrates i min pappas vård.
Han kom att stanna där en hel månad, och trivdes där också. :)
 
I söndags hämtade jag och Alfred hem honom igen, och samtidigt lämnade jag ett litet tackkort till pappa.
 
Söt liten stämpel. Jag stämplade på ett vitt papper i "Frost" - med aningens glitter i pulvret. 
 
En mörkturkos rosett.
 
Jag använde tre färger och flytande ink. Sprayade sedan med vatten och fönade torrt några gånger.
 
Lite närbild.
 
Kisse har en blå liten sten att fokusera på.
 
Den enda Irländare jag känner till - Mr Johnny Logan åkte på samma plan som jag och Alfred, från Köpenhamn till Dublin. I samband med passkontrollen fick jag syn på honom och fick titta några gånger, men frågade honom till slut om jag såg rätt. Starstruck?? ABSOLUT! Vid bagagebandet möttes vi så igen och Alfred fick fota oss. Han var väldigt trevlig och vi småpratade lite kort innan både han och vi skulle åt skilda håll.
Häftigt! Så himla häftigt! :D
...Japp..jag ler fortfarande...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0