Nu är Tindra döpt!

Jag fick den äran att sjunga två sånger vid ett dop idag, när lilla Tindra skulle döpas.
Psalm 791 - Du vet väl om att du är värdefull och Brahms vaggvisa, varav jag egenhändigt plitade ner en tredje vers.
 
Andens färg är röd, och den vita färger betyder glädje....
 
Hoppas att ni gillar kortet. :)
 
Kuvertet. Jag skrev med vit kalligrafipenna, men allteftersom färgen torkade, så såg den mer och mer rosa ut.
 
Kortets framsida. Två olika dies, en stämplad fågel, som representerar Den Helige Ande. 
 
Duvan, som embossades i "Frost" från Reprint fick lite bling och under en ljuvlig dubbel rosett. Jag älskar mina nya stansar. Bandet med, för den delen.
 
En liten flaska med bladguld hänger bakom och under rosetten.
 
Så Brahms vaggvisa, med min egenhändigt skrivna tredje vers. Samma pippi clearembossad, och så lite bling.
 
Bandet kommer igen på insidan med som synes.
 
Dagens datum och så en Bibelhänvisning från Ordspråksboken, kapitel 22, vers 6.
 
Ett litet blinghjärta i vacker röd nyans.
 
Nöjd...Ja, det är jag. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0