Kalle fyller år igen...

Jag har en vän via arbetet på Hertsön, Kalle, som fyller 62 år på lördag.
Jag har gjort ett enkelt kort till honom, men jag älskar trädet. :)
 
Kuvert
 
Närbild av trädet och det översnöade äpplet. Jag varmembossade frukten i "Frost". Marinblå cardstock.
Tre vita lager och ett silver underst. Vita prickar runt om.
 
Stansar på träd och äpplet från Stampin Up.
 
Stampin Up igen. Kalle cyklar mycket under de bara månaderna.
 
Fint utstansat i två lager. Mysigt stämpelkit, där ramen är en stämpel och resterande tillbehör är en stämpel.
 
 
 
Lillbibbi
2017-02-12 @ 23:12:04

Coolt träd!

Svar: Ja, tack. Men så är det fyra lager cardstock. :)
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0