"Gravöl" över fd kollega

Nää, inte gravöl, ingen alkohol alls, men en kär kollega har bytt arbetsplats, och i tre månader har vi försökt att stämma träff för en middag. Det gick lite troll i att få till en dag och tid när vi båda kunde och dessutom var friska.

Men så äntligen, ikväll löste det sig. I tre timmar åt vi i lagom takt och pratade...hur snabbt tre timmar kan passera...

 

Jag hade med några avskedspresenter till henne, som jag tillverkat eller köpt och beställt.

 

En poncho i mörkt turkost/blå/grön finns inte på bild, men det verkar kunna komma väl till pass.

Nedan bilder på resterande...

 

Ett smalt pennfodral med en blå penna från Sproutworld.com, Danmark. En penna som har frön i rumpan. Just den här pennan innehåller frön till "Förgät mig ej", vilket känns passande i sammanhanget. Papperet kommer från Stampin Up, mitt favoritföretag, förutom deras trista policy om att inte sälja i Sverige.
Till höger en liten påse med jord, för planteringen.
 
Dubbeltag med diamanter. Liten pippi och blomkruka från "Avery Elle", som är köpta på Irland.
 
Den fina kannan från samma märke - "Avery Elle". Stämplar och dies köps var för sig.
 
Matchy matchy...
 
Baksidan av jordpåsen har ett kors som Christina Toledano Åsbrink, Israel tillverkat. Hon säljer många vackra smycken, och när vi träffades i Luleå härom veckan köpte jag några smycken av henne. :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0