Jarmo fyller 50 år idag!

Jag har fått en beställning på ett 50-årskort till en långtradarchaufför.
Han kör på Tyskland, Danmark, Norge, Finland och Sveriges vägar.
Jag valde att lägga "ortsskyltar" och hastighetsskylt för att visa viktiga händelser... :)
 
Hör gärna av dig med din beställning på kort. Tänk på att jag kan göra enklare kort, och inte bara sådant som exklusivt passar ihop med mottagaren till punkt och pricka.
Vill du hellre beställa annat än kort...hör av dig...
 
Framsidan i stort. Detaljbilder kommer. Spåren av däcken visar vägen.
Kompassen i vänster hörn kändes lämplig, då föraren får navigera sig fram i Norden och Europa.
 
Man kan nästan känna att bilen kommer i full fart här.
Flaggorna ligger utspridda längs vägen för att visa på vart resorna går.
 
Herajärvi är företaget han jobbar för och de har gula och gröna bilar.
Bilden kommer från en vanlig motortidning, varför jag belade den med Glossylim. Det gick inte att punktera de små bubblorna, men det ser lite ut som att bilen kör i regnet.
 
Ortskyltarna i Sverige som är blå och vita fick vara förebild. Jag hade tidigare köpt en vit kalligrafipenna, som kom väl till pass.
Dags att stanna till och bli firad - Grattis - P samt hastighetsskyten med 50.
 
En liten liten daggdroppe över i-pricken. Hela insidan med lite älgar längs vägen. Grova däcksspår ramar in både kortet och hälsningen som givarna själv får plita dit.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ewelina
2016-05-04 @ 15:47:44
URL: http://nouw.com/ewelinagranberg

Grattis till honom!

Svar: Tack - det ska vidarebefordras!
Bodil

Pia
2016-05-04 @ 16:00:38
URL: http://hornstull.nu

Otroligt fint!! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0