Tackgåvor i parti och minut

Jag har fått en beställning på små tackgåvor till personer som engagerar sig i ett visst sammanhang.
Jag kan inte säga i vilket, men kanske kommer det att visa sig vad det lider.
 
Modellen till den här gynnaren kommer från Sam, UK. (Pootles på youtube).
 
Kanske vill också du beställa en serie av små presenter att ge bort?
Hör av dig så löser vi det tillsammans.
 
Det är verkligen en härlig kaskad av färger och passar väl så här på våren.
 
Varje behållare här rymmer fyra värmeljus och har fått en tag med matchande blomma och blingpärla.
 
Papperna är läckra med sina zick-zackränder på ena sidan och vita prickar på andra. Det syns inte så väldans tydligt här, men tagsen visar just insidan.
 
En bild från ovan visar den fina stjärnan som bildas när man trycker ihop öppningen något.
 
Närbild av stjärnan.
 
...
 
Så den bruna murrigare färgen, men som väl passar den här årstiden när marken tittar fram innan grönskan.
De två ljusare behållarna rymmer hela 6 ljus vardera.
 
Närbild av tagsen. Den bruna har ett läckert papper från min USA-tid 2005. Jag har verkligen snålat med de där elefanthudsliknande arken. Den passar väl in här, då den ser ut som läder.
 
Så alla tillsammans i en ringdans...
 
...med mysfaktor...
Joanna-8 självmordsförsök senare- Livet med Asperger och Bipolär sjukdom

så fint

Svar: Tack så mycket! Vad roligt att du hittade till min blogg. Välkommen tillbaka fler gånger. :D
Bodil

JUNITJEJ
2016-03-26 @ 20:47:23
URL: http://www.junitjejen.se

Vilka fina tackgåvor!

Svar: Hej Junitjej!Tack för din fina kommentar och ditt besök på min blogg. Välkommen tillbaka, och vill du beställa, så är du extra välkommen! :D
Bodil

Sofia
2016-03-29 @ 02:12:11

Läckert!

Svar: Tack Sofia!Ja, visst är färgerna underbara ihop! :)
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0