Kicki fyller 60 år!

Jaa...det var ett bra tag sedan jag bloggade senast.
Men här kommer ett ganska enkelt kort, som jag ändå vill säga något med.
Beställaren har uppvaktat en dam som fyller 60 år i veckan.
 
Grått kuvert med en mättad stjärna. Texten är skriven med vit kalligrafipenna.
 
Kicki sticker ut i mängden. Också en grå tegelvägg kan hon sätta sprätt på. En Gröna hissen kändes passande.
 
Här vill jag visa glittret från embossingen av motivet. Se även nästa bild...
 
...som är här.
 
Ett guldigt papper med stjärnor passade väl till alla stjärnor.
Kicki är som sagt en färgstark person som även gillar mode och klär sig snyggt.
Tyvärr lite spattig färgåtergivning.
Mörklila, ljusblå, silvergrå i samma papper som guldig bakgrund, röd, ljusrosa, vit, blank silver, glittrig silver, grön, gul och brons.
 
När jag tittade på kortet i samband med fotningen, kändes det som att det saknades något...
 
~ Det här!
 
Här syns också damen i fråga bättre. :)
 
Gillar ni ~ Gilla gärna och kanske beställ något!
Kort, ask, ljushållare osv.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0