Som jag har längtat...

Mina kära kära vänner i Märsta, Eleonora & Kenth har fyllt år i sommar och jag har gjort dem varsitt kort.
Tyvärr, av olika anledningar har det dröjt osedvanligt länge innan de fått dem.
Men NU, Äntligen, ikväll fick de korten och jag kan visa dem här.
Hoppas att ni tycker om det ni ser.
 
En vacker ros till Eleonoras kort.
 
Ljuvligt band i två lila nyanser och sliver i blomman som fått en liten lila pärla i mitten.
 
En mindre blomma på insidan vid hälsningen har också den fått silver i håret och en pärla.
 
Närbild...visst känns det som att blomamn har ett djup där pärlan ligger?!
 
Och en till närbild...
 
Så till Kenths kort. Jag visste att hans kort skulle bli några dagar sent...Den underbara stämpeln kommer från ett företag som heter Stampin Up. Jag blev genast kär när jag fick syn på den i en video, och måste bara köpa hem den.
 
Närbild av det ulliga fåret. Eftersom Kenth numera är blind brukar jag vara noga med att han ska kunna känna något på sina kort. Här har ullen fått lite bling, i form av små diamanter och silverpärlor, som står upp från ytan. Papperet som fåret är stämplat på är ett vackert ljusgrönt med skira blommor i grönt. <3
 
Närbild...
 
Grattis i efterskott - här passade en annan stämpel från Stampin Up bra. En snigel som kommer med ett litet paket på ryggen i sakta mak. Liten pärla på paketet och lite här och var runt om.
 
Snigeln och pplattan runt om med små hål.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0