Kära kära Ulrica!

Jag har en kär kollega, Ulrica, som fyller 50 år i veckan.
Det här kortet ska hon uppvaktas med.
Älskar färgerna, och papperena har ni sett förr här i min blogg. 
 
Bara helt underbara papper. Krispiga distressade kanter från en ny färg: Twisted citron.
Här syns glitterprickarna riktigt bra på ballongerna.
 
Kalender med förmärkt födelsedagsdatum. Fin brad i for av vit duva. Passar till hennes yrke ~ diakon.
Fina vita snören pryder varje ballong.
 
Varmare färg då jag fotade utan blixt. De vackra frostiga dropparna från papermania finna som synes i olika storlekar.
 
Från ena sidan. Ballongerna sitter i tre olika nivåer.
 
Återigen med blixt.
 
Så baksidan medd hälsningen. Min textning lämnar en dle att önska tyvärr.
 
Anonym
2015-11-09 @ 21:51:51

Fint textat....

Svar: Tack för det. Själv är jag sällan helt nöjd...det kan alltid bli lite bättre. :)
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0