Äntligen...

Jag har varit så lat med att skriva i bloggen hela sommaren, men nu kommer flera kort på en enda gång...fast ändå inte  :).
 
Först ut var ett kort till William som fyllt 30 år.
Han tycker om att flyga i luften. Hittade inget papper eller stämpel som helt passade, men jag gjorde mitt bästa.
Innan det var dags att överlämna kortet kom det till en del ändringar, som tyvärr inte finns på bild, men jag hoppas att ni tycker om resultatet i det här skickat i alla fall.
 
Redan här minns jag att jag fick ändra plattan, då datumet visade sig vara ett annat.
"W" från alfabetet Washington...
 
Sizzixstans med jordglob klipptes ner och gjordes om.
 
Små stjärnor i olika storlekar.
 
Ljuvligt att sväva fritt.
 
 
Vita markeringar för att visa på rörelse.
 
Touchdown på 30. :)
 
Här på insidan skrevs in fullt med namn på goda vänner som uppvaktade. Något svettigt att texta in alla i kalligrafi.
 
Här syns hela insidan. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0