The Paper Crafting 6 maj

I mitt förra inlägg visade jag två väskor, en rosa och en blå.
Den rosa la jag även i två olika forum på Facebook och har fått många kommentarer och gillanden.
Men så kom ett meddelande på Facebook från Norge, med ett erbjudande om att vara med i en nättidning som heter "The Paper Crafting".
Den kommer ut på onsdag, den 6 maj. 
Det känns riktigt roligt!
Här är adressen till kvinnan som gjort anvisningarna:
Chiaki Haverstick - hennes blogg: www.http://stampingpro.com
 
Här kommer några fler bilder av samma väskor, och dessutom har den blå fått en liten dekoration på framsidan.
Sista bilden visar väskorna med två gåvor i dem. Bröd, med en stans från Grekland, där det står "Jesus Kristus segrar". Tyvärr syns inte det på fotot, då bröden ligger nerstoppade i väskorna.
 
Håll till godo och läs gärna nättidningen.
 
www.thapapercrafting.com
 
Liten blombukett, med en hemlighet som inte syns här...
 
Där tittar en extra liten ros fram.  :)
 
Och så var det insidan...
 
SÅ väskan som väckt så mycket uppmärksamhet.
 
 
 
 
Underbart foder. 
 
Färdiga att ges bort till underbara arbetskamrater! 
Lynn
2015-05-02 @ 15:36:12
URL: http://lynnpetersson.se

Men vad fina! Duktig du är :)

Svar: Tack för din fina kommentar. Det är en hobby och i ärlighetens namn, måste jag säga att jag blir bättre och bättre. :)
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0