Grattis Alfred!

Så är det dags för sonen att fylla 19 år.
Han firar tre fina saker i år - födelsedagen och körkortet sedan i mars och studenten om dryga månaden. :)
Vi firar med god mat och mys.
Här är hans kort, som jag gjort utifrån en modell av Sarah-Jane Rae, som jag hittade på nätet,
via Facebook.
 
Gillar ni?
Idag är min väska utlagd på www.thepapercrafting.com
Gå gärna in och kika på deras sida. :)
 
"Dominobrickorna" fick visa hans nya ålder. :) Lite tunt med rustikt brunt garn.
Fin rosett med liten brad som väl smälte in med det ljusa papperet. Rosetten är svart Bling.
 
Från sidan, så att ni ser vad fint rund den är. Också "banden" bakom är lite lyftade uppåt i ändarna.
 
Hjärter Kung - hos mig och dottern, med en tunn ram av svart Bling.  <3 <3
Sofia
2015-05-06 @ 09:38:55

Snyggt textat!

Svar: :D En gör så gott en kan... ;)
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0