Marja har också fyllt år

Jag har gjort ännu en väska, men gjorde den här lite annorlunda. Jag förbigade kanterna till kortsidorna, för att det skulle vara lättare att montera.
Jag älskar de här papperna, som jag har gjort ett annat kort med i dagarna.
De kommer från Panduro och heter "At the balcony" och "In the garden".
Blomma och utstansade blad och en fjäder.
Inne i väskan ligger en liten present.
 
Bård med fjärilar, som fått pyttesmå blings. Olika blad och fjäder. Man kan ana lite glitter på bladen. Sidenblomma.
 
Kortsidorna som jag alltså bigade till.
 
Se så ljuvliga papperna är!  :)
 
Tagstans från Spellbinders. De finns i två storlekar - den här är den mindre.
 
Så - hela framsidan. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0