En myndig tös i Norge...

Min trognaste kund har ett syskonbarn som nyligen fyllt 18 år, och hon ville gärna få uppvakta.
Jag gjorde den här söta lilla väskan till Annike, som födelsedagsbarnet heter.
Hon är en liten pysselmakare och jag gjorde en litte "gottepåse" med lite charms och gömde i magen på väskan.
Täckte på amerikanskt manér med silkespapper.
Håll till godo...
 
Enkel liten modell, men så söt. :)
Stansade ut hjärtat, tror att det är Memorybox.
Embossade det och satte ett vacker "diamant" mitt i knuten.
Vågade mig på att texta hälsningen direkt på papperet, och blev tillräckligt nöjd med det.
Ingen limning av stängningen utan jag knöt bara ett fint ljusblått band istället.
 
Den silvriga plattan satte jag fast med kuddar.
Jag ser på bilden att kanterna högst upp glidit lite isär, men det petar man bara till igen, så blir det rätt.
Lite närbild.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0