Alfred tar Studenten idag!

Jo, minsann.
Sonen har arbetat sig igenom gymnasiet och avslutar sina studier idag.
:)
 
Så här ser hans kort ut som jag uppvaktar honom med.
 
Visst är det samma stämpel som till Madde.
Här har jag lagt vellum på kortstommen, men under vellumet en skylt med Alfreds namn och datum för Studenten.
 
Här syns skylten bättre.
 
Han har gått Natur med Matte - Allmänt kallad för Matte Spets. Därför köpte jag den här stämpeln :D
Utbildningens färg är grön...Meen...Alfred sa att den här stämpeln handlar mer om fysik. det betyget har han förbättrat sitt sista år, så det blev ju rätt i alla fall.  :)
 
För att piffa till det lite extra stansade jag ett band som embossades.
 
Andra insidan med hälsningen.
Den kloka ugglan tronar högt.
 
Så ser hela kortet ut på insidan. :)
 
Den här lilla rackaren ska jag ha på mig idag. :D :D :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0