Till salu!

Jag har några burkar hemmarörd badsalt med Epsomsalt och havssalt.
Dessutom sötmandelolja som mjukgör och grön hushållsfärg och en blandning pepparmintsoljedofter.
Epsomsalt driver ut gifter ur kroppen och mjukgör.
 
Jag säljer de för 50:-/burk.
Vill man fylla på ny salt i burkan kostar en refill 40:-
Möjlighet finns att välja färg på dekoren, om man kanske vill ge bort en fin gåva.
 
Varje burk räcker till 2-3 kroppsbad eller det dubbla om man vill göra fotbad.
 
Ring, maila eller lämna en kommentar, så gör vi upp om just vad du vill ha.
 
Bilderna är inte knivskarpa, då de är tagna med mobiltelefon, men det syns ändå väl. :)
 
 
 
 
 
Sofia
2015-01-17 @ 13:15:41

Blir man inte gröna om fötterna av karamellfärg?
Annars vill jag ha den gröna burken.

Svar: Färgen är inte alls så stor del, så det fastnar inte på kroppen, och baljan sköljer du av efteråt. Jag tar en burk åt sidan till dig! Tack!
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0