Två ljuvliga väskor

Jag har hittat till en mycket duktig kvinna i USA, som gör egna "scraps". Hon heter Chiaki Haverstick och har en egen blogg.
Fick i veckan en bruksanvisning på en väska, som är så fin. Att jag sedan fick hem nya papper i veckan gjorde ju saken bara ännu bättre.
Har alltså pysslat två väskor med verkligt fina papper.
Håll till godo...vill ni beställa en väska eller två, Kanske till någon som fyller år eller tar studenten eller annan uppvaktning. Ibland är det roligt att kunna ge bort en present bara därför att!
Ja, då är det bara att kontakta mig.
 
Jag föll handlöst för det här papperet, som påminde mig om min mormor, som hade sådana vackra Löjtnanshjärtan i hennes rabatter. 
 
Tagen har Fänrikshjärtan. 
 
Små rosa blommor i "fodret".  ;)
 
Vackra stora brads.
 
baksidan har en mild beige nyans men längst ner skymtar rosa blommor.
 
Vita stygn.
 
:)  :)  :) 
 
SÅ den blå väskan med en underbar liten fågel som sjunger om en Ängel.
 
Även här är det vita stygn.
 
 
 
"Dagen när du föddes måste det ha regnat. Eller inte regnat - himlen grät för att han förlorade sin vackraste Ängel."
 
Fodret.
 
Sofia
2015-04-27 @ 10:40:14

Så underbara! Marvellous!

Svar: Tack Sofia!Kul att du tycker om dem.
Om du vill beställa en går det bra att kontakta mig via mailadressen som syns till vänster i marginalen.
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0