Grattis till utmärkelsen Devla!

Det har varit tyst ett tag på bloggen, då jag har fullt upp med annat och dessutom varit spattig.
Men jag har haft ett mindre projekt på gång och en uppgift som ligger i loppet.
 
Men idag, fredag den 7 november 2014, får min kära väninna Devla en mycket fin utmärkelse från Rotary här i Luleå. En stor ära och jag glädjs med henne.
Jag har gjort ett litet kort med Londoninspiration, eftersom hon firar och åker dit i januari.
Men också en liten ljuslykta, som jag såg på youtube, av xannero1.
Stansen kommer från Marianne design. 
Det var väsentligt bökigare än jag föreställde mig, men den blev fin.  :) 
Inne i lyktan finns ett batteridrivet värmeljus.
Jag hoppas att ni tycker om det ni ser.
Kommentera, maila och lägg gärna in en beställning om det är detta eller något annat som lockar.
 
 
Ajdå, ser att en del av texten försvunnit, men det sår: "Seek first the Kingdom of God".
Det är ett magnetiskt bokmärke, och på nästa bild har jag tagit bort det.
 
 
Framifrån...
 
...och bakifrån...
 
...med ljuset tänt.
 
Stämningsfullt!  :)
 
 
 
 
Bibbi
2014-11-08 @ 08:11:48

Wow! Så jättefint! OCH!!! Du har skrivit rakt! Innan du ens börjat kursen!

Svar: :) Tack!Ja, visst är det fina som pumlor, eller julkulor, som en del kallar det. :D
Det var en penselpenna, så jag fick verkligen vara lätt på handen, men jag gjorde så gott jag kunde.
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0