Pappa vill också uppvakta Alfred!

Så här i elfte timmen ringde min pappa igår och undrade om jag kan göra ett kort till Alfred.
Visst...så jag tänkte halva dagen på hur jag skulle göra det.
Pappa ger honom en postväxel och det ville jag använda för att bestämma storleken.
Jag satte fotohörn på en vit cardstock som precis passade till postväxeln. Skar till en till vit bit som fick bli bas för själva hälsningen.
Postväxeln pillas in under fotohörnen efter att man skrivit hälsningen, varför den blir lite som en överraskning.
Alltsammans ligger i en svart stomme.
Från morfar till dottersonen.
En äldre herre till en yngre.
Stansade ut svarta skuggor.
Embossade "Gratulerar" i Frost, som är vitt med vissa silverstänk.
Den lite livliga framsidan på kortet gömmer sålunda en stramare insida, båda passar min pappa väl.
Ni får ursäkta att bakgrunden är mindre passande, men min ena golvlampa gick sönder igår, och jag fick lov att flytta på den som fortfarande fungerar, varför jag nu har förlorat min vanliga fotoplats.
 
 
 
 
 
 
x
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0