Jag ligger lite efter...

:(
Som sagt, så ligger jag lite efter med två kort och några tags som är beställda, men under helgen blir det krafttag.
Jag har dessutom ytterligare två betällningar, som ikväll blev ett kort till...pust pust...men det är ju trots allt ett kärt besvär. Jag vet i alla fall hur de ska se ut. Nu gäller det bara att hitta rätta papper, band och bling, embossingfoldrar och pulver, stansar osv...
 
Nåja, det ska nog reda sig.
Här kommer kvällens alster. Fick en snabborder i eftermiddag, som MÅSTE levereras i morgon. Häpp!
 
Herr M fyller 40 år. En mild och återhållsam man med mycket spring i benen. Jag hoppas att både beställaren och M blir nöjda. Det är en modell som jag prövat på tidigare i minst två varianter och jag gillar den. Jag har lämnat plats på tredje sidan för hälsningen, där också en kuse sticker fram hakan, då M tycker om travhästsporten. Bara ytterst lite bling i from av fyra blå pärlor samt en vit pärla i "coach", då jag anar att han är en pärla för laget som han är tränare för. 
"M" och "40" är i olika typsnitt. Bokstaven speglar mer hans återhållsamma läggning och siffrorna, som ju speglar hans nya ålder har lite mer fart och fläkt, som visar hans andra energiska sida som kommer till uttryck som bäst när det gäller sport. Ni ser ju själva vilken sport han är engagerad i...
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0