Grattis Birgit!

Min mycket äldre syster fyller år i morgon.
Ja, eller inte mycket äldre, som ju skrevs med glimten i ögat, men i alla fall något äldre syster.
Jag hoppas att hon får en riktigt god dag och blir glatt uppvaktad, åren till trots.
Nu följer några mellanår, som inte är mycket att orda om...men ändå...53 år!
 
Man inser att börjar bli till åren, när våra båda yngsta barn fyller 18 år under året, med bara några månaders mellanrum.
 
Nu till kortet:
 
Ny modell för min del.
Hittade modellen hos Brandys cards via youtube, men hon har en egen blogg också.
www.http://brandyscards.com/
 
Spellbindersdies.
Washingtonstansar på siffrorna. De är sprayade i grönt skimmer, som tyvärr inte syns på bilderna.
De små fåglarna är helt nya, alla stansas ut samtidigt och inköptes i Uppsala på Scrapdraken.
Embossingpulver i Vegas Gold. Riktigt härlig.
Små guldiga evinrudar.
Vitt band och Asylliumblommor.  :)
...och så något återanvänt...men det får syrran gissa vad det Egentligen är...
Torrembossade framsidan av kortet. Det märks att jag gillar olika ytor va?!  ;)
Noterbart att linjerna inne i kortet inte gör över blommorna, utan möter upp dem. Snyggast så tycker jag.
 
Önskar er alla andra en riktigt god dag också!
 
<3
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0