Stort Grattis Kenth! <3

Elinas "gamla" dagmamma, Eleonora, i Märsta har två söner, varav den yngre fyller 50 år idag, den 4 juni.
Det ville jag uppmärksamma med att skicka ett fint kort till honom, som är lite anpassat för "känsliga" fingrar.
Själva uppvaktingen får jag göra om dryga månaden, vilket jag ser fram emot.  :)
 
Så här ser hans kort ut.
 
Ny embossingfolder med fjädrar, genomgående i kortet. Notstansen har jag haft ett tag, men nu blir det premiär. Den lilla punkterade noten till vänster har fått en liten bling på sig. Jag har sprayat röd glitterfärg, men det blev ju mera rosa, så jag la även på ett silverglitterspray. Det mörklila papperet påminner lite om hammarlack till sin karaktär och färgen är så mättad.
 
 
Fjädrarna som ni ser...
 
Ny berlock som är väldigt fin. Väldans pyssel med ballongerna. Den röda doftar lite lätt av körsbär. När jag skulle klistra fast den i kortet gick den av på mitten, så det var till att plocka fram embossingpulver och fönen en gång till. Så nu vet jag hur man Inte ska göra. Det är OH-film som inkats och embossats x antal varv.
 
Och så hela insidan med hälsning och allt...önskar att jag kunde skriva så där snyggt som stämplen ser ut...
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0