Bosse

Min goda vän och kollega Bosse har fyllt 53 år och jag har gett honom ett kort som väl passar ihop med den bild jag har av honom sedan i lördags. Svartklädd, hatt och sidenhalsduk i svart och vinrött. 
Kul att kunna passa in det så bra.  :)
 
Berlockerna kommer från Tim Holtz och den röda färgen är Distress Ink Fired Brick.
Det syns inte så väl, men mannen i hatt sitter på tunna kuddar och lyfter därför från papperet en bit.
Jag gillar den svarta stämpeln på insidan av kortet och att färgen inte riktigt tagit över hela kanten, vilket lättar upp det hela tillsammans med det torrembossade svarta papperet under det vita. 
 
 
 
 
Bibbi
2014-06-05 @ 19:36:40

Snyggt! Riktigt snyggt!

Svar:
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0