Qi har fyllt år!

Grattis till Qi!
Namnet uttalas Schi...om ni grejar det...det finns ju utrymme för variationer här.  :)
 
Hur som helst ville jag använda starka färger men ändå med värme.
Rött och grönt var en utgångspunkt och det blev riktigt mycket glitter som ni ser.
Mörk chokladbrunt och vitt för kontrasterna.
"QI" stansade jag ut i samma bruna cardstock och clearembossade tre varv. En röd blingsten som i-prick.
Små charms. En pytteliten hund, årtal, hjärta och ett kors.
Insidan lämnade jag väldigt neutral, men ville plocka upp det röda och gröna från framsidan och dessutom markerade jag en ram på ett annat sätt än tidigare.
 
God morgon!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0