Snart börjar produktionen av årets kollektion!

Ja, det drar ihop sig för att starta tillverkningen av årets kollektion julkort.
Jag ser riktigt fram emot det.
Men först ska jag börja en kurs, som startar på måndag, som verkligen inte har något med pyssel att göra.
Kanske kan det bli en bild av det någon gång längre fram om allt går hyfsat.  :)
 
I väntan på årets julkort, som jag kommer att sälja bland annat på Hertsö julmarknad, så visar jag några av mina favoriter från förra året. Den mysiga tomten kommer i fyra olika upplagor. Den första känns inte alls julig i färgerna, ändå ger den julstämning till mig i alla fall, och alla blev också sålda...så det var inte bara jag som föll för honom.  :)
 
Natti natti!
 
 
 
 
 
 
 
Bibbi
2013-09-26 @ 00:14:41

Vilka underbara julkort. Där måste man skriva med omsorg

Svar: Ja, fast de här är ju förra årets upplaga...men tomtegubben går igen i år med. Redan tillverkat ett med honom med.
Bodil

Bibbi
2013-09-26 @ 21:24:12

Gubben med brunt rivet papper som ram är fin!

Svar: Ja, visst är han. Det fick sitt hem i Wellesley, MA förra året. :)
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0