Grattis Zvonko <3

Ja, även om Zvonko fyller år först i morgon har jag varit på en trevlig middag och fika hemma hos familjen.
Det är alltid lika trevligt att träffa familjen.  <3
 
Kortet som jag gjorde till honom, när han alltså fyller 53 år ser ut så här.
Nu väntar nästa utmaning som ska göras snarast.
Trevlig kväll...
 
En stilig gentleman på kortet, passande till Zvonko.  :)
 
Årtalet är utstansade i samma papper som ramen till texten, och sedan clearembossade.
 
Annan vinkel.
 
Insidan.
Den röda färgen är djup och brickan med "Z" är samma papper men sedan infärgad med en lätt guldfärg, som släpper igenom bottenfärgen. Detsamma är plattan under hälsningen, även om det inte syns så bra.
 
Själva initialen och understa plattan är tunn kork. Nougatfärgat band.
 
Här syns det mer av den röda färgen på plattan.
 
...och så valde jag stämpeln med blommorna som blivit något av mina favoriter i bredd med tulpaner, men som jag ALLTID tycks glömma bort namnet på. Stora bollar, som två knytnävar (mina då), och med lila små blommor längst ut.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0