Ibland går det bara så långsamt...

Jag vet inte om du kan känna samma sak, och jag borde inte vara helt ensam om att känna det så här, men jag kan ju aldrig veta.
Jag har gjort julkort till försäljning på Hertsöns julmarknad den 7 december i år. (2013).
Men jag har gjort på tok för få, till dagens datum. Tack o lov är jag ledig både idag och mer i veckan, så jag hoppas att jag får lite fart.
Min verkstad borde städas. Det är så himla mysigt att slå sig ner och tillverka när det är helt städat och fint, och jag vet var alla saker finns. Men nu har jag gjort en del inköp, som väntar på att sorteras in, stämplar och svampar som ska tvättas och skuras, och så måste jag organisera mina stämplar,
in i cd-fodral och dvd-fordal som jag köpt nu i höst/vinter.
 
Om jag hade tillhört överklassen skulle jag absolut haft en personlig tränare som satt eld i baken på mig att motionera, en personlig kock som lagat min mat och en lokalvårdare...men...nu tillhör jag inte överklassen utan något helt annat.  :)
 
Här kommer i alla fall nu bilder på ett alster som kommer att finnas till försäljning. Totalt kommer jag att sälja sex stycken, så det gäller att vara snabb att handla. En annan variant, glas, kommer också att finnas i större antal.
Kan med fördel fyllas med en god kryddblandning, t.ex. glöggkryddor, eller kanske små karameller eller varför inte ett hoprullat presentkort, julsnaps eller kanske pengar och ge bort i julklapp, eller födelsedagspresent i vinter eller gå-bort-present.
Uppe på korken sitter en lapp med stämplad guldskimrande snöflinga. Den lilla hanken är för att det ska vara enkelt att få upp korken.
Ja, du fattar...
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0