Två tavlor beställda och en massa mer...

Först och främst:
Stort Tack Elina (<3) för hjälpen med Följa Bloggen-knappen och min "header". Bloggen huvudbild alltså...
Skulle du vilja följa min blogg och få meddelande per automatik när jag bloggat kan du enkelt klicka på någon av de två knappar som finns i vänstar marginalen.
 
:)
 
Det är lika roligt varje gång någon uppskattar mina alster och vill beställa.
 
Nyss färdigställde jag två tavlor som beställdes förra veckan. Det ena motivet känns igen sedan tidigare:
Footprints.
Men den andra är ny på min blogg: Ichtys med ett kors mitt i ögat.
 
Ichtys som betyder Fisk på grekiska, men är samtidigt en sorts förkortning, kan man väl säga, och betyder:
Jesus Kristus Gud Son Världens Frälsare
Om man tar begynnelsebokstäverna i meningen ovan, så bildar de just ordet Ichtys.
En fin bild av vår frälsare, då han ju uppmanade lärjungarna att bli människofiskare.  :)
 
Sedan ska det bli ytterligare 12 underlägg, men det hinns inte med i kväll, dessa med kristna motiv.  :D
 
I mitt vardagsrum står sju fina travar med underlägg, färdiga för leverans, som kan beskådas i mitt förra inlägg.
Jag har fortfarande möjlighet att ta emot fler beställningar.
Hör bara av dig till mig, så löser vi det hela.
Embossingen är platina med ett stänk av koppar, på båda.
Men, här kommer bilderna. 
God kväll...
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0