Tiles - Underlägg

Det gick fort att få respons på min blogg igår.
Jag visade ju några underlägg som jag gjort av sjöstenskaklet.
 
Sååå...nu ikväll jag jag gjort 28 stycken, till en och samma person.
Trevligt!  :-D
 
Jag har gjort liknande motiv 4 och 4. Jag vet inte hur han tänker använda dem. Antar väl att han inte ska behålla alla själv, så nu går det att kombinera inhop olika motiv eller lägga dem i fyrtal.
 
Bara en blev förstörd, då trycket inte blev riktigt bra på de med fågeln.
Så den får jag behålla själv.
 
Nu väntar bara ett inköp av tassar och så limning förstås, sedan är det leverans.
Jag har två tavlor på gång också, men de gör jag klara i morgon, de med, då jag saknade en attiralj till dem. 
 
Hoppas att ni tycker det ser fint ut, och vill ni beställa går det ypperligt.
30:-/underlägg eller 4 stycken för 100:-
Uppgifter finns i vänster magrinal på hur du får tag på mig, eller skriv en kommentar. Det är bara jag som ser den, och väljer om den ska synas offentligt.
 
 
God kväll!
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0