Stackars kisse...

GraceE fick en rejäl match för en stund sedan.
En stor fet svart elak katthane hoppade på henne och hon fick försvara sig både högljutt och med klor.
Jag sprang upp till hennes försvar och släppte in henne. Fick dessutom in några välriktade sprut från den sprayflaska som jag enkom köpt in för att spruta vassa strålar på kringströvande katter som gör hemfridsbrott.
 
Nåväl, när GraceE sprang in i rummet såg jag blodfläckar som droppat efter henne.
Skyndsamt fick hon ett bad. En liten ynklig kisse, som fann sig i tvagningen. Nu har hon en blodfläck uppe på vänster skuldra, verkar annars oskadd.  
Hon fick lite godis som plåster på såret.  :)
 
Men tillbaka till annat nu.
Jag har ju gjort 40 underlägg, och de 12 sista syns på bilderna här under.
Denna gång valde jag en ljusbrun färg istället för den svarta.
Beställaren ville ha kristna motiv, vilket det också blev.
Nu väntar bara leverans och betalning.
 
God kväll...
 
 
 
 
 
 
 
Elina Edenhagen
2013-05-16 @ 09:19:03
URL: http://sweeeden.blogg.se/

Åh nej, Gracee <3 :'(

Svar: Nästa gång den andra katten kommer blir det synd om honom!!!
Bodil




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Lilla Bodilla

Crafts, scrapbooking, pictures and thoughts

RSS 2.0